Gremo v hribe
Menu
SMOHOR NASLOVNATOP v2

Za nami je enajsta sezona gibanja Gremo v hribe

27 september • Dogodki

Včeraj smo na Šmohorju v družbi legend našega gibanja ter vrhunskih športnikov, ambasadorjev blagovne znamke Laško, uspešno zaključili še eno sezono. V enajstih letih smo zamenjali in nadgradili marsikaj, ampak Šmohor je pa zakon …

Vremenska napoved za zadnjo septembrsko soboto ni bila najbolj obetavna. Toda na parkirišču pred laško dvorano Tri lilije, kjer so označbe  ˝začetek pohoda˝ in ˝štart kolesarske dirke˝ napovedovale naš zaključni pohod ter tradicionalno rekreativno kolesarsko dirko Pivovarne Laško, je bilo že zgodaj zjutraj težko najti prosto parkirno mesto. Kot smo napovedali po generalki preteklo sredo, pohodniki in kolesarji pač nismo iz ˝cukra˝. Iz zvočnikov pred Tremi Lilijami je sicer donela zimzelena melodija avstralskih AC / DC, Highway to hell, ampak mi smo zagrizli, najprej v stopničke, nato pa na pot, ki je vodila v … raj. Na vrhu je bilo sicer kar hladno, ampak vzdušje pa zelo prijetno. Celo sončni žarki so nas nekajkrat pobožali …

Med prvimi so bili na vrhu, pri Bredi (včeraj je praznovala rojstni dan, vse najboljše !!!), smučarski skakalci in skakalka. Naš znanec z Mrzlice, Jernej Damjan, je tokrat v hrib zagrizel z Niko Križnar in Timijem Zajcem. Ker jih danes čaka tekma v Nordijskem centru Planica, so kmalu sestopili v dolino. Tako žal nismo dočakali Timijevega harmonikarskega nastopa. Bo že še priložnost …

SMOHOR SKOKI

Pohodniki so počasi kapljali na vrh. Hišni čaj s šmohorsko lipo je šel za med, tudi 0,0 % osvežitev na naši stojnici je pohodnikom prijala. Fantje in dekle iz Ansambla Gregorja Kobala so nas dobro ogreli. ˝Že lani smo igrali na zaključku akcije Gibanja v hribi. Super je, četudi je malce bolj hladno. Preigravamo narodne in narodno-zabavne uspešnice, najraje tiste od Franceta Miheliča, ˝ nam je ob prvem premoru povedal pevec ansambla, Matic Cerar. Člani in članica so iz vseh vetrov, tako da je to vseslovenski band, tako kot naše gibanje. Super so!

SMOHOR BAND

Tako kot je super naš snowboard svetovni prvak Rok Marguč, ki je na Šmohor skočil v družbi žene, hčerke ter pasjega prijatelja Marleya. ˝Šmohor je super destinacija za družinske izlete. Priporočam! Zelo pogosto smo tu. Uživa hčerka, uživa bordercollie Marley in uživam tudi jaz. Tu si pogosto privoščimo nedeljsko kosilo, nadihamo se svežega zraka. Poznam praktično vse poti na Šmohor. Kolesarske in pohodniške,˝ pravi Rok, ki je z darilcem (zimsko kapo) presenetil Štefana Sapača. ˝Zima je pred vrati, zato sem s seboj prinesel tudi nekaj kap za hribovske prijatelje. Štefan, kot legenda gibanja Gremo v hribe in moj navijač, dobra znanca s hribov sva, si jo je že nadel. Pa njegova žena Tatjana. To zimo ju ne bo zeblo, z ˝laškim˝ na glavi, ˝ v smehu dodaja naš deskarski reprezentant.

Tako kot Rok, pa sta bila nasmejana tudi rokometaša Celja Pivovarne Laško David Razgor in Matic Grošelj. Matic, naš znanec z Mirne gore,  je besedo tokrat prepustil kapetanu Razgorju. ˝Presenečen sem, da se je danes na vrhu zbralo toliko pohodnikov. Očitno jih slaba vremenska napoved ne ustavi. Tak odnos je lep motiv tudi za nas, športnike. Ni predaje, torej. Mnogo pohodnikov je tudi naših navijačev, saj smo nad Laškim in Celjem. Držimo pesti, da bomo kmalu znova skupaj tudi v naši prelepi dvorani Zlatorog, ˝  je optimističen Razgor, ki Šmohor dobro pozna. Prvič pa se je na vrh povzpel Matic Grošelj iz Trbovelj, ki bolje pozna Kum in Mrzlico (s kolesom in peš je v nekaj urah dosegljiva tudi s Šmohorja, op.p.).

SMOHOR ROKOMETASA

Kolesarske in pohodniške slovenske poti pa so zelo dobro poznane Andreji Mali, glavni trenerki slovenske ženske biatlonske reprezentance. Kamničanka, njen brat Klemen je alpinist, je v družbi pomočnika, Ločana Lenarta Oblaka na vrh pospremila žensko biatlonsko reprezentanco. ˝Hoja v hribe je stalnica tekom naših bazičnih priprav. Ker smo pogosto na Pokljuki, so tamkajšnji vrhovi redno na našem programu. Pa kolesarimo tudi. Vsako leto naredimo več kot sto kilometrov dolg krog po trasi rekreativnega Maratona Alpe. Gre za maraton s čudovitimi razgledi, ˝ zaključuje Malijeva.

SMOHOR MALI

Poleg vrhunskih športnikov (smučarski skakalci, deskar, biatlonke pa nekdanja slovenska košarkarska reprezentantka Maje Erkić in predstavniki NK Maribor ter KK Zlatorog Laško)  pa so bili na Šmohorju včeraj aktivni tudi rekreativni športniki. Kolesarji, ki so se iz Laškega na vrh povzpeli že štirinajstič. Zelo hitri so, prvi je za vzpon potreboval manj kot dvajset minut.

V kategoriji nad 60 let je že četrtič zapored zmagal Tone Klemenc – Olson iz Kamnika. Prava legenda Šmohorja, torej! ˝Trasa mi ustreza, tudi sicer ogromno tekmujem na rekreativnih prireditvah. S cestnim in gorskim kolesom, pa gorskih tekov se udeležujem. Igram ligaški namizni tenis, pa kegljam. Poleg športa pa me navdušuje tudi kuhanje in likovno ustvarjanje. Pestro je. Rad hodim tudi v hribe, na Šmohorju peš še nisem bil. To me še  čaka. V kombinaciji z obiskom Thermane (tam sta ga danes čakali hčerka in vnukinja, op.p) bo to super izlet. Sicer pa vse pohodnike vabim v moje kraje. Sam imam najraje pohodniški vzpon na Kamniški vrh, odlično se počitim tudi na Grajski terasi na Starem gradu nad Kamnikom od koder je lep razgled na srednjeveško mesto in pa celotne Kamniško-Savinjske in tudi Julijske Alpe,˝ vabi Olson, ki pa ni samo kolesar, tekač, pohodnik, kegljač in igralec namiznega tenisa. V mladosti je bil tudi boskar in smučarski skakalec (njegov rekord je 64 metrov, dosegel ga je v Ljubnem). Žal je na Šmohorju zgrešil Timija Zajca za katerega še posebej vneto navija …

Ja, zadnja septembrska sobota ter celotna, nekoliko specifična enajsta sezona gibanja Gremo v hribe, je bila zanimiva. ˝ Kjer je volja, je pot! To so naši pohodniki danes znova dokazali in pričarali sonce ter čudovito vzdušje. Na kar nekaj letošnjih srečanjih nam vremenska napoved dni šla na roke, ampak na koncu se je vedno dobro izšlo. Kar 230 pohodnikov in pohodnic je zbralo vseh dvanajst potrebnih žigov. Kapo dol! Še posebej pa smo seveda ponosni na Štefana Sapača, ki je z nami že vseh enajst sezon. Letos je osvojil vseh 45 vrhov Zlatorogove transverzale, skupno pa vseh 100 obveznih žigov. Ob tej priložnosti smo ga zato nagradili tudi s prav posebnim dresom RK Celje Pivovarna Laško. Bravo, Štefan, ˝ zaključuje Particija Kodrič iz Pivovarne Laško, ki se nadeja, da bo naslednja sezona še bolj pestra. ˝Če bo situacija to dopuščala, bo na sporedu še več dogodkov s pestrim spremljevalnim dogajanjem,˝ napoveduje Kodričeva, ki se je letos odlično počutila prav na vseh Gremo v hribe lokacijah, še posebej pa seveda na njenem domačem Nanosu. Se vidimo v hribih!

To spletno mesto vedno uporablja piškotke, ki so nujni za njegovo delovanje, z vašim soglasjem pa tudi analitične in oglaševalske piškotke. Z izborom opcije »Strinjam se« se bodo na vašo napravo namestili vsi piškotki. Če tega ne želite, to lahko spremenite s klikom na »Prilagodite nastavitve«. Več informacij najdete v politiki piškotkov.