Gremo v hribe
Menu
1a v6

Pa smo šli. Iz Mojstrane v Planico …

20 september • Dogodki

… na zaključno veselico. Veseli nas dejstvo, da radi poklepetate z nami. Naši dolgoletni sopotniki, pa tisti, ki ste z nami nekaj zadnjih sezon in tudi tisti, ki se nam pridružite občasno. Nekateri ste bili v soboto z nami celo prvič ali pa celo povsem slučajno. Super, da ste z nami. Vsi! Tudi to soboto smo med pohajkovanjem od Slovenskega planinskega muzeja do Nordijskega centra Planica dobili potrditev, da delamo »pravo stvar«!

»V Planico se odpravljamo s kolesi. Prvič smo na vašem dogodku. Zgornjesavsko dolino sicer zelo dobro poznamo, tako da smo prepričani, da nam bo ostalo dovolj moči za povratek. Če pa ne, pa vemo, da imamo v rokavu »jokerja«. Avtobusni prevoz. Vsekakor si morda ogledamo še muzej, če bomo le pravočasni. Sicer pa se vrnemo ob kakšni drugi priložnosti. Če se vidimo prihodnje leto na dogodkih Gremo v hibe? Morda, bomo spremljali vašo spletno in Facebook stran …«

Družina Urbanija - Šalamun iz okolice Ptuja je v Planico odkolesarila iz Mojstrane.

»Sva kar izkušena gornika, ampak na vašem dogodku sva pa prvič. Ne enem izmed pohodov sva izvedela za ta dogodek, nato naju je »opomnil« še internet. Vsekakor bova iz Mojstrane v Planici hitreje kot je navedeno na vaši spletni strani. Sva namreč zelo, zelo hitra. Če nama bo všeč, se pa zagotovo še vidimo!«

Damjan in Urška iz Šentjerneja sta nam v Mojstrani zatrdila, da bosta med hitrejšimi pohodniki.

»Po dolgem času smo znova na vašem dogodku. V preteklih letih smo se kar redno udeleževali vaših akcij. Lokacije so namreč »družinam prijazne«, dostopne. Kondicije imamo dovolj, saj smo športno aktivni, tudi letos smo veliko hodili v hribe. Po celi Sloveniji. V dveh urah, mislim da, bomo v cilju.«

Slapšakovi iz Ljubljane. Očeta Matica, izkušenega tekača, so otroci spremljali na rolerjih.

»Na dogodke Gremo v hribe redno hodiva že od leta 2011. Torej že deset let. Zaradi ženine poškodbe noge tokrat štartava iz Rateč. Iz istega razloga sva letos manjkala na Vogarju. Na preostalih dogodkih pa sva bila in tudi najin planinski dnevnik 2021 je poln. Se vidimo naslednje leto!«

Darja in Jano iz Tržiča, naša zvesta pohodnika, ki kolege rada razveselita s štiriperesno deteljico. Nas sta že julija ob Planinskem domu pri Gospodični in tudi tokrat. Se strinjamo Darja, srečo je treba deliti …

»Sva zelo aktivna pohodnika. Krn, Stol, Grintovec, Nanos, Blegoš, Ratitovec, Slavnik in še bi lahko naštevala. Vsak vikend dvakrat, med tednom pa lokalni hribčki kot je Krim. Prvič sva na vašem dogodku. Pot iz Mojstrane v Planico je bila odlično označena. Naslednje leto se vam pridruživa tudi na ostalih dogodkih. Danes nama je ostalo še dovolj energije za zipline in pohod v Tamar. Pa nazaj? Peš do Kranjske Gore, nato pa bova izkoristila možnost avtobusnega prevoza.«

Nina in Tomaž iz Ljubljane sta bila v Planici najbrž celo hitreje od Damjana in Urške iz Šentjerneja.

»Zbrali smo dovolj žigov. Nagrada in diplome so naše. Danes smo krenili iz Gozd Martuljka. Pot je prijetna. Opazovali smo živali. Krave, koze, kakšne divje živali pa nismo uzrli. Naslednje leto bomo znova z vami. Morda se nam pridruži še kakšna skupina prijateljev. Informacija o vaših dogodkov gre namreč od ust do ust. Dober glas seže v deveto vas …«

Družini Kraševec in Tomšič iz Domžal in Postojne sta bili med prvimi, ki sta prevzeli zaslužene diplome za celoletno hribolazenje in udeležbo na naših dogodkih. Zapečatili so 12 osvojenih vrhov. Čestitke, se vidimo!

»Z Dragico sva seveda osvojila vseh potrebnih 12 žigov. Super dogodki, dobra družba. Zdaj ko je konec, bova kar malo pogrešala druženje z »Gremo v hribe« kolegi in vrhunskimi športniki, ki jih pripeljete na dogodke. Na slovenski zastavi sem zbral skorajda vse avtograme športnikov, ki so bili z nami v tej sezoni. Se vidimo naslednje leto. Dotlej pa seveda kondicijo nabiramo na samostojnih pohodih.«

Aleksander Verčko iz Velenja. Z Dragico smo ju v objektiv ujeli že na Gorjancih, pa še kje. Preverite v fotogalerijah.

To spletno mesto vedno uporablja piškotke, ki so nujni za njegovo delovanje, z vašim soglasjem pa tudi analitične in oglaševalske piškotke. Z izborom opcije »Strinjam se« se bodo na vašo napravo namestili vsi piškotki. Če tega ne želite, to lahko spremenite s klikom na »Prilagodite nastavitve«. Več informacij najdete v politiki piškotkov.