Gremo v hribe
naslovnica1 v2

Julij smo zaključili na Pokljuki, avgust začenjamo na Nanosu

31 julij • Dogodki

Zaključek meseca julija je na sončni strani Alp zaznamoval sanjski olimpijski povratek ZlatoRogliča, mi pa smo odkljukali že četrtega od skupaj osmih dogodkov letošnje Zlatorogove transverzale ponosa. Predzadnjo soboto prvega počitniškega meseca smo se še drugič zbrali na Gorenjskem, prvo avgustovsko pa se selimo na »streho Primorske«, na Nanos. Boste z nami?

Dogodek Gremo v hribe je konec julija prvič gostila Koča na Uskovnici, ki leži na jugovzhodnem delu pokljuške planote, nad Gornjo Bohinjsko dolino in dolino Voje. Ker je Pokljuka sinonim za biatlon oziroma kar njegovo središče, smo na dogodek povabili fante in dekleta iz naše A reprezentance. Pokljuka je pravzaprav njihov »drugi dom« tako da smo bili za začetek, zelo zgodaj zjutraj, njihovi gostje mi. V Športnem centru Triglav na Rudnem polju nas je prijazno sprejel Janez Ožbolt, vodja panoge. Medtem ko smo v družbi nekaterih naših zvestih pohodnikov na terasi centra srkali jutranjo kavo, so bili športniki že v polnem pogonu. Glavna trenerja Janez Marič in Andreja Mali, strelski trener Ljubo Tomažič in fizioterapevtka Ula Hafner so imeli pod nadzorom vsak gib naših asov. Polona Klemenčič, Lea Einfalt, Nika Vindišar, Tais Vozelj, Lovro Planko, Anton Vidmar, Alex Cisar, Rok Tršan, Miha Dovžan, Klemen Bauer ter Jakov Fak so tekaški in strelski trening zaključili ravno v trenutku, ko se je na Japonskem razplamtel boj kolesarjev na cestni preizkušnji. Seveda smo epski zaključek tekme spremljali skupaj. Neverjetno kako zelo strastni in iskreni navijači so športniki. Športniki za športnike! Tadejev olimpijski bron nam je polepšal sobotno dopoldne in na krilih prve slovenske kolajne v Tokiu smo se z Rudnega polja odpravili proti Uskovnici.

Tempo v glavnini, za cel bataljon nas je bilo, je najprej narekoval Miha Dovžan, domačin iz Gorij, nato pa sta na čelo stopila Janez Ožbolt in Andreja Mali. »Ubežnika« sta v cilj, pred glavnino, prispela z nekaj minutno prednostjo. Ob koči je bilo ob našem prihodu vzdušje odlično. Ritem na odru je narekoval ansambel Gregorja Kobala (tokrat s pevko Sašo, saj je bila Maja na zasluženem oddihu v Dalmaciji), gneča pri Nacetu, ki skrbi za nagradne igre je bila nepopisna. Tudi otroški kotiček je bil vseskozi zaseden. In prav tam smo s hčerko Zalo srečali še eno legendo našega gibanja, deskarja Roka Marguča. »Z družino sem na nekajdnevnem oddihu na bohinjskem, seveda tudi treniram. Današnji dan sem oziroma smo izkoristili za vzpon na Uskovnico. Prijetno s koristnim. Super se imamo,« nam je povedal nekdanji svetovni prvak in večkratni olimpijec, ki tako kot biatlonci pozorno spremlja in navija za slovenske športnike, ki nastopajo na olimpijskih igrah v Tokiu.

»Vzdušje je res čudovito. Gostje so zadovoljni. To pa je vse, kar šteje. Vse skupaj vabim, da se to poletje še vrnejo. Do konca avgusta še obratujemo, nato pa se bo začela temeljita prenova koče. Če bo šlo vse po načrtih, bomo znova odprti junija prihodnje leto,« pa nam je zaupala oskrbnica koče, Agata Šmid.

In res je, obiskovalci so bili nad dogajanjem ob koči navdušeni …

»Kot domačina lokacijo zelo dobro poznava. Neštetokrat sva se že povzpela do koče. Danes seveda preverjava vzdušje na vašem dogodku. Super je! Sicer večinoma zahajava v hribe na domačem področju, morda pa se vam kdaj pridruživa tudi na kakšnem drugem koncu naše Slovenije.«

Branko in Denis, Bohinj

bd

»Dopustujeva v Bohinjski Češnjici ob vznožju Pokljuke. Te dni sva se prelevila v pohodnika in kolesarja. Današnja tura je kolesarska. Meni pomaga elektrika, Jože pa se je s štafeto že večkrat udeležil bohinjskega Triatlona Jeklenih, tako da je močan in in izkušen in te dodatne pomoči ne potrebuje. Na dogodku Gremo v hribe sva prvič. Vzdušje je zelo prijetno. Pridobila sva vse potrebne informacije, tako da se po vsej verjetnosti znova vidimo septembra na Šmohorju.«

Tatjana in Jože, Velenje

vel

»Dopustujemo na bohinjskem. Na ženino pobudo smo se danes povzpeli na Uskovnico. Tudi sicer smo hribovsko zelo aktivni. Nismo vedeli, da bo danes tu tako pestro. Glasba, športniki, pa dogajanje za odrasle in tudi najmlajše. Pohvalno, le tako naprej!«

družina Dežan iz Kranja

dr

»Ta koča mi je zelo pri srcu. Večkrat jo obiščem, v vseh letnih časih. Peš, s kolesom, včasih pa tudi z avtom. Danes sem prikolesaril v družbi kolega Saša. Na povabilo oskrbnikov sva prišla prav zaradi dogodka Gremo v hribe in ni nama žal. Sicer z ženo kar pogosto zahajam v hribe. Julijci, Karavanke, …«

Iztok, Podnart

iz

Naslednji dogodek Gremo v hribe bo na sporedu 7. 8.2021 ob Vojkovi koči na Nanosu. Med 9. in 13. uro bo na »strehi Primorske« znova zelo pestro, družili se bomo tudi s predstavniki Olimpijskega komiteja Slovenije in Športnega društva Tekači Vipavske doline.

Skladno z odlokom o začasni omejitvi zbiranja ljudi zaradi preprečevanja okužb s SARS-Cov-2 bomo organizatorji dolžni pregledovati ali udeleženci izpolnjujete pogoje PCT. Prireditve se lahko udeležite le posamezniki z dokazilom o izpolnjevanju enega od pogojev PCT.

To spletno mesto vedno uporablja piškotke, ki so nujni za njegovo delovanje, z vašim soglasjem pa tudi analitične in oglaševalske piškotke. Z izborom opcije »Strinjam se« se bodo na vašo napravo namestili vsi piškotki. Če tega ne želite, to lahko spremenite s klikom na »Prilagodite nastavitve«. Več informacij najdete v politiki piškotkov.